poniedziałek, 3 marca 2014

Osóbki

Gdyby tak ktoś chciał się zapoznać z bohaterami to specjalnie dla was stworzony post z nimi.


Claire Danvers
16 lat
Mój ojciec dostał zawału, oboje z mamą dostali pozwolenie na wyjazd z miasta na leczenie. Miasto za wszystko płaciło. Jechali samochodem do Dallas. Prowadził tata. Kiedy byli na autostradzie, jakiś tirowiec jadący za nimi stracił panowanie na pojazdem i po prostu wjechał w nich. Tata zmarł na miejscu, a mama w szpitalu, podczas próby ratowania jej życia. Kiedy się o tym dowiedziałam, sama Założycielka powiedziała mi że, jestem już na tyle dorosła żeby mieszkać sama.
Dała mi dokument w którym było że sądownie i prawnie jestem dorosła mimo swoich niecałych 15 lat. Po za tym dokumentem dostałam klucze do domu i dowiedziałam się że dopóki nie skończę 18 lat ze wszystkich rachunków jestem zwolniona. Później dowiedziałam się że w zamian za to mam pracować u Myrnina.
No i to cała moja historia.






















Shane Collins
18 lat
Śmierć Alyss i spalony dom.
Później, mama zaczęła mieć depresje i to taką że się z niej nie wyleczyła bo podcięła sobie żyły. Przynajmniej taka jest wersja dla niewiedzących o ciemnej stronie miasta. Tak naprawdę przypomniała sobie o mieście i tym całym tałatajstwie, wykorzystali chwilę gdy była sama w pokoju i upozorowali samobójstwo. Ja przez ten czas odkąd wpadła w tą depresję zacząłem.... zacząłem ćpać. Ojciec pił. Kiedy matka umarła, w ciągu paru tygodni ojciec znalazł jakiś gang motocyklistów, którzy stali się dla niego najlepszymi kumplami. Ja przestałem brać i się ogarnąłem. Ojciec też przypomniał sobie o wampirach i zapragnął zemsty. Chciał mnie wysłać na zwiady żebym mu wysyłał listy które pijawy są najgorsze i gdzie można je znaleźć. Wróciłem do miasta, ale nie dlatego że ojciec tego chciał, ja sam tego chciałem.
















Eve Rosser
18 lat
Niesamowita baristka.

















Michael Glass
18 lat
Genialny muzyk.























Myrnin
wiek nieznany
Szalony naukowiec, wynalazca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz